هر ماه ، تقریباً ۵۰۰ میلیون کاربر برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود یا مشاهده محتوای سایر افراد به حساب های اینستاگرام خود وارد می شوند.

اگر کسب و کار شما با موفقیت در فیس بوک و توییتر تبلیغ کرده است ، منتقل کردن کمپین های خود در اینستاگرام یک راه عالی برای گسترش دسترسی شما ، افزایش آگاهی از مارک تجاری و ردیف تبدیل بیشتر است.

از آنجا که اینستاگرام یک بستر تبلیغاتی نسبتاً جدید است ، از کانالهایی مانند Facebook و Twitter اشباع کمتری دارد. برداشت ها مقرون به صرفه هستند ، کاربران فراوان هستند و احتمالاً دسترسی به مخاطب گسترده ای نیز وجود دارد.

بهتر است از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، می توانید بدون ایجاد حساب کاربری جدید ، کمپین خود را به اینستاگرام در مدیر تبلیغات فیس بوک منتقل کنید.

آیا می خواهید کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را در اینستاگرام گسترش دهید؟ برای یادگیری A تا Z تبلیغات اینستاگرام ، از ایجاد اولین کمپین خود گرفته تا ایجاد تبلیغات تبلیغاتی مؤثر ، هدف قرار دادن مخاطبان مناسب و بهینه سازی ROI هنگام اجرای برنامه خود ، بخوانید.

ایجاد یک دوربین INSTAGRAM
ایجاد یک کمپین اینستاگرام آسان است. از مدیر تبلیغات فیس بوک ، روی “ایجاد تبلیغات” در گوشه سمت راست بالای رابط کاربر کلیک کنید:

فیس بوک از شما می خواهد هدف بازاریابی خود را تعریف کنید. اگر یک پیشنهاد موجود ، مانند صفحه تولید سرب دارید ، بهتر است “افزایش تبدیل ها را در وب سایت خود انتخاب کنید.”

اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند است ، اگر قصد دارید تبلیغ خلاقانه تبلیغاتی را تبلیغ کنید ، “افزایش آگاهی از برند” یا “دریافت ویدیو” را انتخاب کنید. برای یک کمپین مستقیم به وب سایت (یا هرگونه تبلیغات تبلیغاتی با ردیابی تبدیل شخص ثالث) ، “ارسال افراد به وب سایت خود” را انتخاب کنید.

ما برای کمپین نمونه “” افزایش تبدیل ها را در وب سایت شما “انتخاب کرده ایم ، که به ما امکان دسترسی به ابزارهای پیگیری تبدیل Facebook را می دهد. پس از انتخاب هدف خود ، نام کمپین خود را وارد کرده و روی “ادامه” کلیک کنید تا گزینه های هدف گذاری خود را وارد کنید:

گزینه های هدفدار در دسترس هستند؟
بهترین راه برای مشاهده اینستاگرام به عنوان پسوند فیس بوک است. از آنجا که کاربران از طریق فیس بوک وارد اینستاگرام می شوند ، داده های حساب – مانند سن کاربر ، جنسیت ، مکان و علایق آنها – بین دو شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.

این بدان معناست که همه گزینه های هدفمند از طریق تبلیغات فیس بوک نیز برای یک کمپین اینستاگرام در دسترس هستند.

در ابتدایی ترین سطح ، کمپین شما باید کشور خاصی ، جنسیت (در صورت ارتقاء پیشنهاد ویژه جنسیت) و گروه سنی را هدف قرار دهد. برای مثال کمپین ما ، مردان و زنان مستقر در ایالات متحده از ۲۵ تا ۶۰ سال را هدف قرار داده ایم:

با استفاده از هدف گذاری دقیق ، می توانیم این مخاطبان را به منظور هدف قرار دادن افرادی که احتمالاً محصول ما را خریداری می کنند ، مورد هدف قرار دهد. برای مثال کمپین ما ، ما می خواهیم پیشنهادی را برای برنامه تمرینی موبایل و برنامه ردیابی رژیم غذایی تبلیغ کنیم.

موبایل

مخاطب بارز این محصول افرادی است که علاقه به آمادگی جسمی ، تغذیه و سلامتی دارند. با استفاده از هدفگذاری فیس بوک ، می توانیم هدف خود را برای تبلیغ به افرادی که صفحات و گروههای مربوط به تناسب اندام را دوست دارند محدود کنیم:

این مخاطبان ما را از ۱۲۵ میلیون نفر به ۶۴ میلیون نفر کاهش می دهد. این هنوز هم مخاطبان بزرگی است – ممکن است بهتر از یک تجارت کوچک برای یک مارک بزرگ مناسب باشد.

توجه به این نکته مهم است که هدف قرار دادن علاقه اینستاگرام بسیار دقیق است. به عنوان مثال ، اگر ردیاب بدنسازی ما به رژیم غذایی سرخپوشان اختصاص داده شده بود ، می توانستیم افرادی را که علاقه خاصی به این رژیم دارند ، هدف قرار دهیم تا فعالیتهای خود را بیشتر بکشیم:

به عنوان یک قاعده کلی ، “نقطه شیرین” برای هدف قرار دادن اینستاگرام مخاطب ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ نفر است. بالاتر از این ، شما خطر هدف قرار دادن افرادی را دارید که ممکن است علاقه واقعی به پیشنهاد شما نداشته باشند. در زیر این ، مبارزات انتخاباتی شما می تواند “از بین برود” و خیلی سریع متوقف شود.

توسعه و ایجاد خلاقیت در اینستاگرام

خلاقیت

قبل از شروع تولید خلاقیت های تبلیغاتی ، باید Instagram را به عنوان مکان هدف گذاری خود انتخاب کنید. به قسمت “Placements” مدیر تبلیغات بروید و همه گزینه ها به جز اینستاگرام را لغو انتخاب کنید:

از آنجا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تلفن همراه است ، می توانید دستگاه های خاصی را که دوست دارید کمپین خود را برای هدف گیری انتخاب کنید. در صورت تبلیغ برنامه Android یا iOS خاص ، این یک روش خوب برای محدود کردن مخاطبان است.

هدف قرار دادن دستگاه همچنین یک هدف دیگر دارد: رسیدن به افرادی که درآمد یکبار مصرف زیادی دارند. اگر کالایی با بلیت بالا را تبلیغ می کنید و می خواهید به افرادی که سابقه خرید محصولات جدید را نشان داده اند ، دسترسی پیدا کنید ، می توانید کاربران جدیدترین تلفن های هوشمند رده بالا را هدف قرار دهید:

پس از انتخاب معیارهای تعیین مکان و قرارگیری دستگاه ، زمان آن رسیده است که ساختن آگهی تبلیغاتی خود را شروع کنید. از میان گزینه های زیر (برای کمپین ما ، ما یک تصویر واحد انتخاب کرده ایم) را انتخاب کنید:

اگر تصاویر موجود دارید ، می خواهیدمی خواهید برای کمپین اینستاگرام خود استفاده کنید ، می توانید آنها را در مدیر تبلیغات فیس بوک بارگذاری کنید. اگر تصاویر خود را ندارید ، می توانید از چندین هزار تصویر در کتابخانه عکس سهام Facebook استفاده کنید.

برای کمپین نمونه ، ما تصویری از تناسب اندام و تغذیه را از کتابخانه عکس سهام انتخاب کرده ایم:

سعی کنید ۴-۵ تصویر را برای کمپین خود انتخاب کنید تا بتوانید A / B تصاویر مختلف را آزمایش کنید و یاد بگیرید که بهترین عملکردها را دارد. از آنجایی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است ، انتخاب تصویر شما تأثیر زیادی در مبارزات انتخاباتی شما دارد.

اگر یک حساب اینستاگرام دارید ، می توانید آن را به تبلیغ خود پیوند دهید. اگر اینطور نیست ، می توانید صفحه فیس بوک تجارت خود را پیوند دهید:

از آنجا که ما یک برنامه تلفن همراه را تبلیغ می کنیم ، “بارگیری” را به عنوان فراخوانی برای اقدام انتخاب کرده ایم. CTA شما تأثیر زیادی در پیشرفت تبلیغات و نرخ تبدیل کمپین شما دارد ، بنابراین حتماً مواردی را انتخاب کنید که مربوط به پیشنهاد شما و مخاطبان هدف باشد.

قبل از ارسال آگهی خود ، فیس بوک پیش نمایش نحوه نمایش در اینستاگرام را به شما می دهد:

بهینه سازی عملکرد و بهبود نتایج خود
مگر اینکه موفق به اعتصاب آن شوید و از روز اول مبارزاتی موفقیت آمیز داشته باشید ، فقط راه اندازی تبلیغ خود و امید به بهترین ها بعید به نظر می رسد که نتایج سودآوری داشته باشد.

دقیقاً همانگونه که برای شروع تولید ROI سودآور ، باید کمپین تبلیغاتی در Facebook خود را بهینه کنید ، باید کمپین اینستاگرام خود را ویرایش و بهینه کنید ، زیرا این کار از طریق هزینه کردن تا کسب درآمد ادامه می یابد.

در زیر ، ما چند روش ساده برای بهبود نتایج شما به عنوان یک تبلیغ کننده اینستاگرام و سریعتر رسیدن به سودآوری ذکر کرده ایم

یک بندر موجود از چهره را وارد کنید
آیا تبلیغات شما در فیس بوک سودآور است؟ اگر قبلاً یک کمپین تبلیغاتی موفق در Facebook را اجرا کرده اید و می خواهید ترافیک بیشتری از مخاطبان خود ایجاد کنید ، این کارزار را با کپی کردن در مدیر تبلیغات Facebook و جابجایی به مکان قرار گیری فقط در اینستاگرام ، به اینستاگرام منتقل کنید.

به یاد داشته باشید از آنجا که اینستاگرام یک برنامه کاملاً متفاوت است ، شما دقیقاً همان نتایج Facebook را ندارید. با این وجود ، انتقال به همان مخاطب روند بهینه سازی شما را ساده تر می کند و معمولاً به شما کمک می کند تا سریعتر به بازده مثبت سرمایه گذاری برسید.
سرمایه گذاری

تقسیم آزمون در حداقل پنج تصویر مختلف
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویری است که در آن تصاویر و ویدیوها حاکم هستند. تصویری که برای تبلیغ خود انتخاب می کنید تا کنون مهمترین عامل در تعیین اینکه آیا این نتایج واقعی را به بار خواهد آورد یا از هدف شما کوتاه می آید.

قبل از اینکه کمپین خود را برنده یا بازنده بنامید ، اطمینان حاصل کنید که حداقل پنج تصویر مختلف را تقسیم کنید. تصاویری را انتخاب کنید که بسیار متفاوت از یکدیگر باشند – این به شما کمک می کند مضامین بصری را که بیشترین تأثیر را روی مخاطب هدف شما دارند شناسایی کنید.

یک هدف از یادآوری مشتری را هدف قرار دهید
اگر قبلاً داده های بازاریابی را دارید – به عنوان مثال ، بازدید کنندگان وب سایت شما یا افرادی که قبلاً محصولات شما را خریداری کرده اند – می توانید با استفاده از ویژگی مخاطب سفارشی در مدیر تبلیغات فیس بوک ، این مخاطبان را در اینستاگرام هدف قرار دهید.

مخاطبان سفارشی وقتی حداقل ۵۰۰۰ نفر را برای هدف قرار دهید بهتر کار می کنند. مخاطبان کوچکتر می توانند نتیجه بگیرند ، اما مقیاس کوچک و فرکانس بالای یک کمپین اینستاگرام به طور معمول باعث می شود مخاطبان کمپین شما طی چند روز دچار خستگی تبلیغ شوند.

استفاده از عکسهای دوست داشتنی
از آنجایی که بیشتر افراد برای دنبال کردن دوستان و خانواده خود از اینستاگرام استفاده می کنند ، عکس های تبلیغاتی حرفه ای مانند انگشت شست پا ایستادگی می کنند. و همچنین عکسهای معمول موجود در سهام ، سعی کنید تصویری با ظاهری آماتور یا دو را به خلاقیت های تبلیغاتی خود اضافه کنید تا ببینید آیا تأثیر مثبتی در تعامل وجود دارد یا خیر.

توجه خود را به دست آوردن و بسامد خود بپردازید
هنگامی که مخاطبان مشخص و مشخصی را در اینستاگرام هدف قرار می دهید ، این خطر وجود دارد که تبلیغات شما دوباره به همان افراد ، دوباره و دوباره و دوباره نمایش داده شود. با گذشت زمان ، نابینایی بنر وارد می شود و با توجه به اینکه کاربران علاقه خود را به تبلیغات شما از دست می دهند ، میزان کلیک خود را کاهش می دهند.

با توجه دقیق به میزان دستیابی کمپین خود (تعداد افرادی که تبلیغات شما را دیده اند) و فرکانس (میانگین تعداد دفعات تبلیغ شما به هر شخص نشان داده شده است) از این امر جلوگیری کنید.

معمولاً ، بعد از برخورد میانگین فرکانس در سه تا پنج ، متوجه کاهش درگیری می شوید. اگر متوجه شده اید که میزان کلیک شما در کاهش نرخ است ، سعی کنید تصاویر جدید را تغییر دهید تا مخاطبان خود را با ظاهری تازه و ناآشنا مجدداً جذب کنید.

محاوره های خود را ردیابی کنید

تبلیغات اینستاگرام فقط در نرخ کلیک و درگیری متفاوت نیست – آنها همچنین می توانند تفاوت زیادی در نرخ تبدیل داشته باشند. تبدیل های خود را با استفاده از پیکسل فیس بوک دنبال کنید تا بتوانید ببینید که کدام تبلیغات بازده مثبت سرمایه گذاری را به دست می آورد و ROI منفی دارد.

روی رشد اینستاگرام ضربه بزنید
اینستاگرام یکی از سریعترین شبکه های اجتماعی در جهان است. در مارس سال ۲۰۱۴ ، پایگاه کاربر آن تقریباً بیش از ۲۰۰ میلیون نفر بود. از ژوئن ۲۰۱۶ ، به بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است.

این رشد باعث می شود اینستاگرام به یک پلتفرم بازاریابی خارق العاده تبدیل شود. با یک رشداینستاگرام می تواند یک پلت فرم رشد آنلاین باشد که تجارت شما در جستجوی آن بوده است.

در یک مسیر شغلی بازاریابی دیجیتال با مجوز سنگ بنای ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بیاموزید و پیشرفت کنید.