احتمالاً قبلاً می دانید که داشتن یک استراتژی یکپارچه و یکپارچه در رسانه های اجتماعی حداقل برای اکثر مشاغل کاملاً یکپارچه برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. اما اکثر مردم موافق هستند که این روزها بسیاری از سیستم عامل ها و فعالیت های رسانه های اجتماعی وجود دارد ، دشوار است که بدانیم انرژی ما را در کجا متمرکز کنیم. این احتمالاً هم در سطح شخصی و هم در کسب و کار صدق خواهد کرد.

دیجیتال

هرچه در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن حرکت می کنیم ، وقت آن است که برخی از بهترین سیستم عامل ها و رویکردهای رسانه های اجتماعی را باریک کنیم. البته بسته به شغل و استراتژی کلی شما تغییراتی خواهد داشت اما مطمئناً اینها کاندیداهای قوی هستند.

۱ R قانون انفلوانزا

مخصوصاً برای هزاره ها و “ژنرال Z” (نسل جوان تر از هزاره ها ، بازاریابی تأثیرگذار بسیار زیاد است. این استفاده از مشارکت های بازاریابی برای تبلیغ محصولات ، به طور ضمنی یا صریح است. عقیده ای که در این زمینه وجود دارد این است که افراد زیر پیوند شخصی بیشتری دارند. پیروی از یک محصول واقعی ، و این نیز ممکن است اهمیت عاطفی نیز داشته باشد.

محتوای زودگذر مانند داستانهای اینستاگرام به محبوبیت خود ادامه می دهد زیرا روشی مستقیم و واقعی که بر افراد تأثیر می گذارد. این واقعیت که زودگذر هستند نیز کیفیت خاصی به آنها می بخشد که برای احساسات جذاب است. اینفلوئنسرها همچنان از طریق سیستم عامل های مختلف به استراتژی هایی مانند این ادامه خواهند داد تا تجربه ای صمیمی تر ارائه دهند.

۲ Bu خریدار خود را Persona می شناسید

خوب ، اگر ما واقعاً همه چیز راجع به مشتری یا مخاطب هدف خود می دانستیم ، خیلی راحت خواهد بود ، اما واقعیت این است که ، ما هرگز به طور کامل در ذهن آنها نخواهیم بود! حتی با پیشرفت هایی در هوش مصنوعی که به ما کمک می کند تا رفتار مصرف کننده و مانند آن را بهتر از همیشه درک کنیم ، ما هرگز به طور کامل نمی دانیم که خریداران چه فکر می کنند. با این حال ، با نوع صحیح تحقیق می توان به راحتی به انواع چیزهایی که مشتریان ما – اعم از فعلی و بالقوه – به دنبال آن هستند ، پرداختیم ، سپس استراتژی خود را بر این اساس پایه گذاری کردیم.

شخصیت شما در واقع خلق شخصی است که خریدار ایده آل شما را توصیف می کند تا به شما اجازه دهد تا بازاریابی خود را برای جلب توجه آنها هدف قرار دهید. این ایده خوبی است که با استفاده از استراتژی های مختلف ، نسخه های مختلفی از آن تهیه کرده و از آنها به عنوان بخشی از آزمایش خود استفاده کنید.

مواردی که می خواهید شخص خریدار خود را بسازید شامل موارد زیر است:

     

  • نوع کارهایی که ممکن است شخص انجام دهد
  •  

  • علایق آنها
  •  

  • درآمد آنها
  •  

  • مکان آنها
  •  

  • سن آنها
  •  

  • نحوه اشتراک گذاری مطالب
  •  

  • نقاط درد آنها
  •  

  • اهداف زندگی آنها
  •  

  • کارهایی که خانواده و دوستانشان دوست دارند انجام دهند
  •  

  • این نوع تحقیقات در حال انجام است و به طور مستمر برای تعریف و اصلاح استراتژی کلی بازاریابی شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۳ ٫ احساسی و پویا دریافت کنید

جذابیت در مورد احساسات مردم یکی از بهترین راهها برای چسباندن برند شما به آنها است. نام تجاری خود را به خاطر بسپارید. از نظر عاطفی ، افراد به دنبال این هستند که یک تجربه را تجربه کنند و ممکن است راهی بهتر از این از طریق واقعیت مجازی وجود نداشته باشد.

تامس یک شرکت کفش است که به خاطر انسان دوستانه خود شناخته شده است زیرا آنها برای هر یک از خریدها یک جفت کفش به شما هدیه می دهند. آنها یک ابزار VR مبتکرانه ساختند که به ایجاد تجربه سفر هدیه ای کمک می کند تا در آنجا به پرو بروند و به کسی کفش اختصاص دهند. آنها این فروشگاه را برای تجربه مشتری تنظیم می کنند. این یک نمونه کامل از نه تنها استفاده از فناوری جدید برای فروش است ، بلکه بهره برداری از تجربه نیکوکاری است.

این یک مثال عالی از استفاده از VR برای جلب توجه به یک کمپین بازاریابی احساسی و مبتنی بر احساسات است که می تواند موثرترین روش فروش محصول در بهترین زمان باشد. برای ایجاد تجارب معنی دار و جذاب که واقعاً قلب کاربران شما را لمس می کند ، از هر کاری که می توانید استفاده کنید.

جذاب ترین نوع رسانه های اجتماعی این روزها تجربه های همهجانبه و چندرسانه ای است. آنها باید تا حد امکان پویا باشند و همچنین دارای یک شیب اصلی باشند. آنها نه تنها باید خلاقیت خود را نشان دهند ، بلکه به کاربران این امکان را می دهند که خلاقیت پیدا کنند ، اگر این چیزی باشد که منطبق با یک محصول خاص در یک کمپین باشد.

خلاقیت

شاید تعجب کنید که انتظار می رود چند سیستم عامل به عنوان محبوب ترین در چند سال آینده بپیوندد. انتظار می رود ویدئوی اینستاگرام (محتوای زودگذر) ، مانند لینکدین و Facebook ، بزرگ باشد.

۴ Research تحقیقات بازار اجتماعی

نظرسنجی های مربوط به فیس بوک و توییتر: فیس بوک و توییتر هرکدام گزینه های نظرسنجی را ارائه می دهند تا به شما در درک آنچه مشتریان در زمینه تجارت یا کالای شما به دنبال آن هستند کمک کند. اینها ابزارهای بسیار مفیدی هستند ، و آنها رایگان هستند ، بنابراین هر بازاریاب رسانه اجتماعی می تواند از این موارد استفاده کند تا بتواند بازارهای خود را هدف قرار دهدآهسته این یک فرصت رایگان برای انجام تحقیقات بازار است ، اما این نیز چیزی است که بسیاری از مشتریان فکر می کنند سرگرم کننده است – به ویژه اگر می توانید نظر سنجی ها را مانند آزمونها طراحی کنید.
هسته ای

Typeform: اگر می خواهید آزمونها و نظرسنجی های سفارشی را برای مخاطبان خود بسازید و از طریق فیدهای اجتماعی و کمپین های ایمیل خود صحبت کنید ، Typeform یک نقطه شروع عالی و ابزار رایگان است. این برنامه رایگان و بسیار کاربر پسند است.

Survey Monkey: Survey Monkey مدت زمان طولانی است که وجود دارد و یکی از محبوب ترین وسیله برای ایجاد نظرسنجی ، نظرسنجی و سایر پرسشنامه ها است. استفاده کاملاً مقرون به صرفه و آسان برای ایجاد کننده و کاربر است.

۵ ٫ در جستجوی ابزارهای جدید باشید

بسیاری از ابزارهای عالی در خارج وجود دارد که می تواند به ما در سازماندهی و تحلیل رسانه های اجتماعی کمک کند و این لیست طولانی تر می شود. در اینجا فقط چند نمونه از بسیاری از ابزارهای مبتکرانه وجود دارد که به شما کمک می کنند تا تبلیغات رسانه ای اجتماعی خود را به راحتی انجام دهید.

Crawlytics و BuzzSumo می توانند به سادگی با وارد کردن URL یا عبارت جستجو به مخاطبان خود کمک کنند. آنها نه تنها به شما اطلاع می دهند که مخاطبان شما چقدر فعال هستند ، بلکه چگونه هر جریان رسانه های اجتماعی از نظر رقابت اندازه گیری می شود.

همچنین یک ابزار جدید جالب با نام Yotpo وجود دارد که دارای ویژگی جالب توجه است که محتوای کاربران را جمع می کند و حتی با اینستاگرام ادغام می شود. این کار با گرفتن عکس های اینستاگرام دیگران (فقط با اجازه) و قرار دادن آنها در فید شما کار می کند. گردش کار آنها به صورت خودکار است و رابط کاربری آن آسان است. شما می توانید این عکس ها را در سایت خود به عنوان روشی برای تبلیغ واقعی و واقعی “دنیای واقعی” محصولات و خدمات خود تبلیغ کنید.

Refind همچنین با کمک به شما در ذخیره و سازماندهی لینک های موردعلاقه ، به شما در تنظیم محتوای کمک می کند. به سادگی از ویژگی افزودنی استفاده کرده و سپس یک برچسب اضافه کنید و به شما نشان می دهد که این لینک چقدر محبوب است. Planoly به بازاریابان کمک می کند تا صدای زیبایی و برند تجاری ثابت را در اینستاگرام خود ایجاد کنند با این که به شما نشان می دهند هر پست چگونه به عنوان یک شبکه جمع به نظر می رسد.

۶ ٫ Facebook و WhatsApp

تبلیغات فیس بوک یکی از مقرون به صرفه ترین و کارآمد ترین راه های بازاریابی محصولات شما از طریق محبوب ترین بستر رسانه های اجتماعی جهان است. بازاریابان با خودکار کردن مسنجر برای انجام خدمات مشتری خود برای آنها ، از نوآوری بیشتری برخوردار می شوند. این می تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد ترجیحات کاربر ارائه دهد که به شما امکان می دهد استراتژی اجتماعی خود را بیشتر اطلاع دهید.

بنابراین ، همانطور که شما در حال یادگیری نحوه ایجاد یک تبلیغ فیس بوک قاتل هستید ، موارد خاص بسیاری وجود دارد که باید آنها را بررسی و کشف کنید. شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه پارامترهای خرید را به طور موثر در تبلیغات خود بگنجانید. همچنین می خواهید هدفگذاری را بر اساس رویدادهای زندگی در نظر بگیرید که فیس بوک نیز داده های زیادی را در اختیار دارد.
قاتل

شما می توانید تبلیغات خود را به روش های مختلف برای مشتریان موجود و جدید هدف قرار دهید ، همچنین از آنها برای ساخت لیست اشتراک استفاده کنید. تبلیغات فیس بوک همچنین دارای ویژگی ای به نام “ایجاد یک مخاطب ظاهری” است که به شما امکان می دهد مخاطبان جدیدی با علاقه یا اولویت های مشابه به عنوان مورد فعلی خود پیدا کنید.

۷ a فراخوانی واضح برای اقدام ایجاد کنید

اطمینان حاصل کنید که تماس شما برای اقدام (CTA) با پیام و نام تجاری واقعی برند شما مطابقت دارد. این باید در هر سطح کمپین سازگار باشد و با پیام مارک نیز مطابقت داشته باشد. آنها می توانند به بخشهای مخاطب مورد هدف قرار گیرند.

بیشتر کمپین ها کمی آزمایشی و خطا را درگیر می کنند. این اشکالی ندارد ، اگرچه ، این نوع آزمایش و حل مسئله بخشی از کار مدیر یا مدیر رسانه های اجتماعی است. اکثر ما تاکنون تجربه کمی در زمینه اجرای رسانه های اجتماعی را تجربه کرده ایم ، اما برای اینکه برنامه ای روان اجرا شود ، باید همه قطعات در کنار هم قرار بگیرند. همچنین ، شما باید به طور مداوم در حال آزمایش باشید.

مهم است که قبل از موعد مقرر ، یک استراتژی رسانه های اجتماعی تهیه کنید تا با بقیه فعالیتهای بازاریابی خود برای ایجاد آگاهی از برند و اطمینان از پیام رسانی مداوم در سیستم عامل ها ارتباط برقرار کنید. و از انجام آزمایش خودداری نکنید!

<