Google به روزرسانی های منظم الگوریتم را منتشر می کند که به مشاغل کمک می کند بهترین روشها را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو درک کنند. با انتشار هر نسخه جدید ، پیام از Google غیرقابل توصیف است: مشاغل باید برای اطمینان از یافتن آنلاین آن ، محتوای باکیفیت تولید کنند. کانال محتوای اصلی اکثر مشاغل یک وبلاگ است. در زیر ، من نحوه تنظیم وبلاگ شغلی خود و ایجاد محتوای جذاب را توضیح می دهم که به نیازها و خواسته های مخاطبان شما پاسخ می دهد.

۱ ٫ چرا گوگل محتوای تازه را دوست دارد:
وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه های کمک به وب سایت شما در جستجوی است. به این دلیل است که گوگل دوست دارد از محتوای تازه تغذیه شده کمک کند که موتور جستجوگر خود را در مورد وب سایت شما کشف کند. گوگل صفحات وب را بر اساس اینکه صفحه برای کاربران مفید است ، رتبه بندی می کند – به همین ترتیب ، چقدر اهمیت دارد ، چقدر آموزنده است و تا چه اندازه به سؤالات مشتریان پاسخ می دهد. مطابق دستورالعمل های کیفیت گوگل ، ایجاد محتوای منظم ، با کیفیت ، عمیق و مرتبط با آن در نتایج جستجو به وفور دریافت می شود.

۲ Aud مخاطب هدف خود را تعریف کنید:
هدف از هر وبلاگ باید اضافه کردن ارزش به زندگی مشتریان باشد. ابتدا باید مخاطب هدف خود را تعریف کنید. شما می توانید این کار را با ایجاد یک سری شخصیتهای کلیدی انجام دهید که مهمترین نوع مشتری شما را تعریف می کند.

مشخصات جمعیتی خود ، مشکلات مورد نظرشان را حل کنید ، آنچه را که از شرکت شما نیاز دارند و اصطلاحاتی که احتمالاً آنها را جستجو می کنید ، توصیف کنید. ابزار Persona HubSpot یک الگوی مفید (و رایگان) ارائه می دهد ، شامل مجموعه ای از سوالات آماده و مجموعه ای از تصاویر برای انتخاب.

مشکلات

۳ Point نقطه فروش بی نظیر خود را تعیین کنید:
شما همچنین نیاز به ایجاد نقطه فروش منحصر به فرد خود دارید. باز هم باید به این فکر کنید که ارزش افزوده به مخاطبان خود داشته باشید و به خواسته ها و نیازهای آنها اهمیت دهید. از خود بپرسید چه نوع محتوایی را می توانید به مشتریان خود ارائه دهید که رقبای شما نمی توانند.

از فکر کردن در خارج از جعبه نترسید – فقط به این دلیل که کفش می فروشید ، به معنای این نیست که تجارت شما فقط باید در مورد نوشتن کفش باشد. درعوض ، می توانید دسترسی خود را گسترده تر کنید و در مورد مد یا حتی سبک زندگی به طور کلی بنویسید. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید محتوای شما آموزش ، الهام بخش یا سرگرمی باشد. از ابتدا هدف خود را تعریف کنید.

۴ ٫ شروع کنید: وبلاگ خود را تنظیم کنید
اکنون که می دانید چرا وبلاگ خود را ایجاد می کنید ، چه کسی برای آن و نوع محتوایی که قصد نوشتن آن را دارید ، زمان آن رسیده است که وبلاگ خود را تنظیم کنید. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم عامل های وبلاگ در دسترس است و به شما امکان می دهد بلاگ WordPress خود را با وب سایت موجود خود یکپارچه کنید. سایت وردپرس.org میزبان کاملی از تم ها و الگوهای رایگان و حق بیمه برای انتخاب مشاغل است.

موضوعات خود را با دقت انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها نیاز مخاطبان هدف شما را منعکس می کنند. برای ارتقاء بیشتر SEO خود ، می توانید افزونه سئو Yoast را بارگیری کنید ، که توصیف های کلیدی متا مورد نیاز برای پر کردن را برجسته می کند و پیش نمایش نحوه نمایش آنها در موتورهای جستجو را ارائه می دهد.

۵ ٫ نکاتی برای ایجاد محتوای مسری:
برای ایجاد محتوای قانع کننده ، شغل شما نکات زیر را یاد می گیرد و تسلط می یابد:

محتوای شما باید برای مخاطب هدف شما ارزش قائل شود.
داستانی را بگویید ، محصولی را بفروشید.
نیازهای مشتریان خود را شناسایی کرده و سپس درمورد حل آنها با محتوای خود تصمیم بگیرید.
از حرف زدن و کسل کننده دور شوید ، اشتیاق را به سخنان خود تزریق کنید.
صدای منحصر به فرد و معتبر خود را که با خوانندگان طنین انداز است ، توسعه دهید.
برای مقاله هفته آینده با ما همراه باشید تا نکات برتر من در مورد ایجاد یک بانک اطلاعاتی ایمیل قدرتمند بازاریابی را نشان دهم که به راحتی قابل هدف گیری و تقسیم بندی باشد.